Friday 17 April 2020

JOM MENGENALI ESP SHAKLEE

http://www/wassap.my/60199796056












PENGENALAN ESP

ESP Shaklee adalah Energizing Soy Protein atau dikenali juga sebagai Soy Protein Isolate Powder.Sejenis minuman berprotein tinggi yang dihasilkan daripada tumbuh-tumbuhan yang mengandungi sifar kolestrol.

KENAPA PERLU ESP?
Protein : unsur pemakanan yang penting untuk membina dan memperbaiki tisu badan, rambut, kuku hingga membentuk otot pada badan
Protein dari bahan makanan berasaskan kacang soya dapat membantu pertumbuhan badan apabila ia dapat menghasilkan unit-unit kecil yang dinamakan asid amino. Apabila protein masuk ke dalam badan, protein akan dihancurkan menjadi asid amino. Hasil itu akan diserap melalui saluran darah dan menghantar ke tempat yang memerlukannya. protein penting dalam mengekalkan kesihatan tubuh badan agar kita sentiasa segar dan cantik. Hal ini kerana protein ialah pemangkin kepada bahan kimia dalam badan. Ia juga membantu menghalang jangkitan pada badan, dan menjadi bahan yang membawa oksigen dari paru-paru ke tisu badan. Dalam badan protein membekalkan 4 kalori tenaga per gram.

CARA MINUM ESP


ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda seperti milo, horlick, susu atau buah yang dikisar bersama. ESP digalakkan dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu yang tinggi.bancuhan yang terbaik ialah 3 sudu esp dibancuhkn dengan 400ml-500ml air.penggunaan ESP adalah untuk sebulan setengah.


FUNGSI ESP



GOLONGAN IBU MENGANDUNG/BERPANTANG/MENYUSU
-membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas.
-Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan permintaan (supply) susu di samping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu yang konsisten.
-Pudarkan parut strechmark dan perut menggelebeh selepas bersalin.

GOLONGAN YANG INGIN MENGURUSKAN BADAN
Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Tiada lagi sarapan yang berat-berat!

PESAKIT KENCING MANIS
 Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.

GOLONGAN YANG INGINKAN KULIT YANG CANTIK
 Membantu menghilangkan masalah parut jerawat,white/black head,tona kulit sekata,sunburn,mengecilkan liang pori,menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu dan cerah berseri untuk tatapan si dia yang tersayang!!

DAN lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, pesakit diabetes,gastrik, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan, ibu berpantang, yang berdiet, ingin tambah tenaga. Pendek kata, anda, saya, kamu dan dia yang sihat dan ingin kekal sihat. Insha-Allah!

TESTIMONI

KULIT CANTIK
KULIT CANTIK








TESTIMONI TERHADAP DIRI SAYA SENDIRI PON ADA..HIHI
KULITBEBAS JERAWAT





Boleh dapatkan ESP melalui saya dinombor 6019-9796056

trusted shaklee distributor
ID distributor : 135669
pos seluruh malaysia..


















Newer Post
Previous
This is the last post.

6 comments:

  1. masa menyusu anak-anak dulu inilah yang akak minum. susu badan pekat giler. nak plak makan dengan alfalfa, susu putih nampak kehijauan haha

    ReplyDelete
  2. Nampak macam best je produk ni. Pernah dengar tapi sis tak pernah try lagi.

    ReplyDelete
  3. Produk ESP Shaklee ni buleh menguruskan badan yea.. nanti bolehlah cuba! survey-survey produk shaklee

    ReplyDelete
  4. Shaklee adalah jenama untuk supplement yang berkualiti dan bagus memang sangat berguna sekarang ni musim penyakit banyak hehehehe bagus lah..

    ReplyDelete
  5. Shakle memnag ramai orang ambil ye. Nad tak pernah ambil ESP ni, tapi pernah ambil yang untuk mengandung punya. Bagus juga la.

    ReplyDelete
  6. Esp ni za mnum masa berpantang dulu nk bg tenaga dan susu byk.. Tapi msti x habis sbb malas nk bancuh

    ReplyDelete